Перший випуск перших магістрів з менеджменту PR
- Деталі
- Дата публікації: Субота, 26 травня 2012, 12:10
Ця подія буде особливістю Конвокації-2012
З 20 студентів першого набору до фінішу дійшли 16 - ті, хто повністю виконали магістерську програму, заслуговують високої оцінки і, зрозуміло, окремої розмови. Насамперед, слід звернути увагу на одну непересічну обставину, яка, відверто кажучи, є приємною для організаторів і викладачів програми, і водночас такою, що може викликати певне здивування. І справді, всі 16 студентів захистили кваліфікаційні магістерські роботи на «відмінно» з оцінками від 91 до 98 балів. 11 випускників отримують дипломи з відзнакою.
З першого погляду, такий результат видається приголомшливим. Але, з іншого боку, особливого дива тут немає. Програму опановували з самого початку високомотивовані на дану професію молоді люди, талановиті студенти. Серед них майже всі мали могилянський сертифікат з теорії та методики PR або основи фахових знань, здобуті в інших вишах. Дехто вже працював в PR-агенціях або підрозділах організацій чи установ. Дехто вже надрукував наукові статті в фахових часописах. В свою чергу, магістерська програма поєднувала в собі не тільки наукові, теоретико-методологічні, а й практичні компоненти.
Викладання здійснювали не тільки професори й доценти кафедри зв’язків із громадськістю, психології та педагогіки, але й інших кафедр НаУКМА (зокрема, маркетингу та управління бізнесом, політології, соціології). До викладання також запрошувалися, науковці, досвідчені викладачі вузів Києва (КНЕУ, Університету Тараса Шевченка) та фахівці-практики (Оксана Некрасова, Ігор Слісаренко, Леонід Зябрєв, Вахтанг Кіпіані, Андрій Ротовський).
Регулярно відбувались майстер-класи від кращих PR-професіоналів України. Своїм досвідом ділилися керівники та фахівці відомих PR-агентств, в тому числі члени IPRA, UAPR, PR-Ліги: Наталія Дніпренко (керівник Call Centre КМУ), Євгенія Панкратьєва (директор «Noblet PR», член IPRA), Валерій Курейко (директор «Publicity Creating»), Євген Глібовицький (директор «PRO-MOVA»), Дмитро Деркач (директор із зовнішніх зв’язків, Представництво Світового Банку в Україні), Наталія Холод (директор «Варто»), Христина Косоноцька (керівник проектів, The PBN Company), Сергій Бабаков (заступник директора Агентства “Прес-КІТ), Павло Пімінов (директор з комунікацій, «АНТИ-СНІД»), Анастасія Троцька (PR-менеджер проекту ЄС «Права жінок і дітей в Україні»), Юлія Лимар (PR-менеджер проекту USAID «М’яка сила»), Лариса Хоманс (керівник програми MBL «КMBS»), Даніїл Ваховський (PR-директор «Українського медіа холдингу»), Олександр Курбан (Секретар експертної ради, радник Міністра України), Оксана Гошва (директор «Goshva-PR»), Марина Саприкіна (Голова правління Центру «Розвиток КСВ»), Денис Богуш (директор «Bogush Communication») та інші. Майбутні магістри мали можливість проходження повноцінної фахової практики у провідних міжнародних та вітчизняних консалтингових PR-компаніях та транснаціональних корпораціях - SPN «Ogilvy Ukraine», Mainstream Communication & Consulting, PRP Ukraine, «Кока-Кола» Україна, Райффайзен Банк Аваль, East One, Call Centre КМУ. Працюючі студенти проходили практику за місцем роботи - МА «Наш Формат», Shell Retail Ukraine, «ProActive Communications».
Неабияким здобутком програми можна вважати те, що левова частка студентів 2-го року навчання успішно працевлаштувалася до відомих професійних PR-агентств, вітчизняних та міжнародних компаній. Серед них «Mainstream Communication & Consulting», «Варто», «Noblet PR», IP-net, Promotion Technology, PRP. Все це стало важливою компонентою у формування майбутніх професіоналів. Необхідно окремо сказати й про блискучий захист магістерських дипломних робіт. Їхня тематика зачіпала актуальні проблеми становлення соціального інституту PR в Україні, його використання державними та комерційними структурами, а також важливі питання репутаційного менеджменту, застосування соціальних мереж у зв’язках з громадськістю, розвитку корпоративної культури, міжнародного іміджу України, PR-забезпечення підготовки до Євро-2012 та інші. Кожна робота базувалася не тільки на аналізі теоретико-методологічних аспектів досліджуваних проблем, великій документальній основі, але й обов’язково на результатах авторських якісних та кількісних досліджень, що було принциповою вимогою нашої магістерської програми.
Захист усіх робіт був високо оцінений членами Державної екзаменаційної комісії (ДЕК) , у складі якої працювали: Алла, Зінченко, доцент, у минулому заст. директора Державного інституту розвитку сім’ї та молоді; Вадим Наумов, доц., у минулому керівник програм Міжнародного Республіканського Інституту, США; Дмитро Коник, доц., у недалекому минулому директор Агентства «On Board PR Ukraine»; Валентин Королько, проф., керівник магістерської програми. ДЕК очолював Ручка А.О. – док. філос. наук, проф., головний наук. співр. Інституту соціології НАН України, відомий фахівець з питань соціології масової комунікації. Маючи великий досвід не тільки підготовки кандидатів і докторів наук, але й очолювання ДЕКів у багатьох університетах Києва, підводячи підсумки захисту магістерських дипломних робіт, він наголосив: «Як багаторазовий голова ДЕК, я вперше у своїй практиці зустрівся з дипломниками такого високого рівня підготовки. Дехто з Вас, особливо Дарія Баштанник, Марія Канигіна, Дмитро Рафаель, своїм рівнем володіння теми, умінням захистити власну точку зору, дати ґрунтовну відповідь на питання членів комісії – мені нагадував дисертантів. Тепер я особисто переконався, що випускники Могилянки справді вигідно відрізняються від випускників інших вузів».
З великою гордістю, ми вітаємо перших випускників першої в Україні магістерської програми з менеджменту PR з новим особистим сходженням на більш високий професійний рівень того фаху, який так потрібний для цивілізованого поступу нашої країни.
Разом з тим, ми висловлюємо велику подяку всім викладачам і партнерам – практикам PR, професійним організаціям, які брали активну участь у становленні магістерської програми і підготовці перших вітчизняних магістрів з менеджменту зв’язків із громадськістю.
Валентин Королько, керівник магістерської програми